Logo

Niebanalne i wygodne gadżety reklamowe

Mogłoby się wydawać, że na temat budowania wizerunku, promocji i gadżetów reklamowych powiedziano już wszystko. Rozwiązania nietuzinkowe, które potrafią zaskoczyć i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów są dziś na wagę złota. Co ciekawe, aby wywołać taki efekt, nie trzeba wielkich nakładów - coraz bardziej liczy się pomysł i wysoka jakość jego realizacji. Efektywną formą reklamy jest wciąż gadżet firmowy - aby mógł spełnić swoją funkcję, powinien być wyjątkowy. Takim gadżetem może być np. pufa.

 
Pufa, czyli gadżet z pomysłem
 
Chcąc stworzyć stabilny i zarazem perspektywiczny wizerunek firmy, należy precyzyjnie nakreślić strategię promocji - powinny się w niej znaleźć zarówno elementy marketingu multimedialnego, jak i tego, który opiera się na rozwiązaniach tradycyjnych i znanych sprzed epoki digitalowej. Okazuje się, że te drugie są nadal efektywne i nie można ich zaniedbywać, jeśli chcemy być zapamiętani przez otoczenie firmowe. Jednym słowem - nie zbudujemy atrakcyjnego wizerunku firmy i nie wygenerujemy skutecznej reklamy bez zwykłych nośników BTL - jak np. gadżety reklamowe.
 
Gadżet z pomysłem może być strzałem w dziesiątkę każdej strategii marketingowej. W tej roli doskonale sprawdzają się nowoczesne pufy reklamowe. Te meble, stanowiące swego rodzaju alternatywę dla klasycznych foteli, krzeseł czy sof, same w sobie są na tyle atrakcyjne, że przyciągają wzrok i “zapraszają” do tego, by skorzystać z ich relaksacyjnych właściwości.

Niebanalne i wygodne gadżety reklamowe

Pufy w nowoczesnym wydaniu prezentują się doskonale zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków, dlatego świetnie sprawdzają się np. podczas różnych spotkań czy wydarzeń. Jeśli jesteśmy ich organizatorami, weźmy pod uwagę, że odpowiednie umiejscowienie puf z logo firmy będzie doskonałą formą reklamy.
 
Po pierwsze - na pufy w oryginalnych kształtach i kolorach każdy zwróci uwagę, a po drugie - będzie chciał z nich skorzystać. Pufy sprawiają pozytywne wrażenie, a jeśli znajdzie się na nich odpowiednio zaakcentowane logo - na pewno zostanie ono zapamiętane.
 
Liczy się jakość
 
Decydując się na zakup puf reklamowych, należy mieć na uwadze ich jakość. Zarówno wybrany model, jak i kolor oraz materiał nawierzchni muszą być optymalne pod każdym względem. Należy pamiętać, że taka pufa musi spełniać wszystkie swoje funkcje, czyli powinna być po prostu meblem wygodnym, ale również atrakcyjnym pod względem wizualnym.
 
Pufa z logo firmy to jednocześnie gadżet reklamowy, a więc musimy też zwrócić uwagę na to, jak będzie ono na takim dość nietypowym nośniku reklamy zaprezentowane. Warto wybrać ofertę producenta, który będzie mógł służyć profesjonalnym doradztwem już w fazie planowania jej projektu. Liczy się również samo wykonawstwo i dobór materiałów. Powinny to być tworzywa najwyższej jakości - w przypadku, gdy pufy mają być używane podczas imprez lub spotkań, należy mieć na uwadze np. takie aspekty jak używanie materiałów niealergizujących.


2019-09-06 - P. Potocki

0

Komentarze do:
Niebanalne i wygodne gadżety reklamowe

Podobne artykuły i galerie