Logo

Seks na jedną noc - tak Dania przyciąga turystów

Nietypowa kampania reklamowa... Czyli co oferują kraje europejskie turystom?

Niedawno pojawił się filmik na YouTube o dziewczynie szukającej ojca swojego dziecka. Jak mówi Karen: on wracała do domu, on - turysta - zwiedzał Danię, oprowadziła go po kilku miejscach, poszli na drinka... skończyło się seksem. Rano, gdy się obudziła, jego już nie było.



Dziewczyna nie pamięta imienia kochanka i nie wie skąd jest, a owoc tamtej nocy trzyma, nagrywając video, na rękach. Urodziła synka i dała mu na imię August.
Piękna i łatwa dziewczyna, która teraz zajmuje się ślicznym niemowlakiem wzruszyła wiele serc, zdobyła mnóstwo pochwał ze strony widzów i pozytywnych ocen na YouTube. Film obejrzało ponad 800 tys. użytkowników. Temat podchwyciły niemal wszystkie brukowce w Europie.



Kłopot w tym, że to fikcja. Dziewczyna nazywa się Ditte Arnth Jorgensen, jest aktorką. Nigdy nie urodziła dziecka. Video to element kampanii reklamowej agencji turystycznej VisitDenmark - rządowy pomysł na promocję kraju za granicą.



Czy reklama jest dobra? Na pewno inna niż wszystkie pozostałe. A sam pomysł zmobilizował internautów. Powstały kolejne filmy:



Martin ze Szwecji szuka matki swojej pluszowej zabawki... (zobacz video)
Ojciec z Brooklynu w Nowym Jorku też szuka... (zobacz video)
Te filmy są jak przestroga - uważaj z kim sypiasz na wakacjach. Dziewczyny tak atrakcyjne jak Karen występują najczęściej w fantazji i... w reklamach agencji turystycznych.
Zobacz także: Reklama zbyt sexy »


2009-09-15 - IAD andergrant

0

Komentarze do:
Seks na jedną noc - tak Dania przyciąga turystów

Podobne artykuły i galerie