Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Ranking miast według wskaźnika jakości obsługi w 2011 roku

Firma

rss

Ranking miast według wskaźnika jakości obsługi w 2011 roku

2012.04.01//  D. Pęgiel
Z ubiegłorocznych badań satysfakcji konsumentów wynika, że Szczecin ma najwięcej zadowolonych klientów. Ostatnie miejsce w tym rankingu zajęła Warszawa. Ocenionych zostało 10 największych miast w Polsce - czytamy na portalu Interia.pl.

Komentatorzy podkreślają, że najnowsze podsumowanie opinii konsumentów, które powstało w ramach Programu Jakości Obsługi, pokazuje całą prawdę o poziomie obsługi klienta. Wynika z niego, że co trzeci z nich jest niezadowolony, a co piąty wystawia mu fatalną ocenę. Ankietowani ocenili między innymi ofertę, cenę, kompetencję i zachowanie personelu, organizację i czas obsługi tysięcy firm i instytucji.
Szczecin wypadł najlepiej pod względem jakości obsługi
Szczecin wypadł najlepiej pod względem jakości obsługi
Szczecin wypadł najlepiej pod względem jakości obsługi

Najlepiej z konsumentami radzą sobie firmy w Szczecinie. To właśnie w tym mieście jest najwyższy (58%) poziom satysfakcji klientów. Nieco gorzej pod tym względem wypadł Poznań, a poziom 50% satysfakcji klientów przekroczył jeszcze Kraków. Na samym dole rankingu znalazła się Warszawa z marnym rezultatem 40%.

Badanie pokazało, że najgorzej pod tym względem prezentuje się sytuacja w centralnej Polsce, a najlepiej na Opolszczyźnie, w Zachodniopomorskim, Wielkopolsce, na Dolnym Śląsku i Podkarpaciu.

W oparciu o oceny klientów wskazano najlepsze branże w największych polskich miastach. Przeważają te związane ze zdrowiem, aktywnym trybem życia i urodą. W ośmiu największych miastach wśród najwyżej ocenianych branż znalazła się uroda, salony, perfumerie, a w pięciu - zdrowie i medycyna, a także rozrywka, kultura i hobby.

Konsumenci twierdzą, że jeśli zależy nam na dobrej opiece medycznej powinniśmy się udać do Gdańska, Poznania lub Lublina. O urodę najlepiej zadbają firmy w stolicy, Krakowie i Katowicach. Największe zadowolenie z usług finansowych i ubezpieczeniowych odnotowano w Bydgoszczy. Najlepszą edukację (szkoły i kursy) znajdziemy we Wrocławiu, natomiast w Łodzi - rozrywkę na wysokim poziomie obsługi, a w Szczecinie - dobre warunki do uprawiania sportu.

Ranking miast według wskaźnika jakości obsługi w 2011 roku:
  • Szczecin - 58%
  • Poznań - 56%
  • Kraków - 52%
  • Wrocław - 47%
  • Lublin - 47%
  • Gdańsk - 46%
  • Łódź - 44%
  • Katowice - 42%
  • Bydgoszcz - 42%
  • Warszawa - 40%
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Tragiczna eksplozja w Bejrucie okiem 23 kamer

Źródło: interia.pl


Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Ranking miast według wskaźnika jakości obsługi w 2011 roku

Facebook

Alkohol    Ankiety    Banki    Bezrobocie    Biznes    Bronisław Komorowski    Chiny    Donald Tusk    Emerytury    Eur    Euro    Finanse    Firma    GPW    Giełda    Giełda Papierów Wartościowych    Gospodarka    Grecja    Handel    Internet    Inwestycje    Jarosław Kaczyński    Kredyty    Kryzys    Niemcy    Nieruchomości    Notowania    Odszkodowanie    PO    PSL    Papierosy    PiS    Pieniądze    Platforma Obywatelska    Podatki    Policja    Polityka    Polska    Praca    Prawo    Prezydent    Przestępstwo    Reklama    Rosja    Rząd    SLD    Sejm    Sądy    UE    USA    USD    Urzędnicy    Ustawa    Waluty    Wielka Brytania    Wybory    Wybory parlamentarne    Wybory prezydenckie    Włochy    Zakaz   

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Extreme



Do góry  //  Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Ranking miast według wskaźnika jakości obsługi w 2011 roku