Logo

Apple ukarane za nieinformowanie o prawach gwarancyjnych

Urząd antymonopolowy ukarał Apple grzywną w wysokości 900 tysięcy euro. Zdaniem urzędników firma nie informowała we właściwy sposób klientów o ich prawach gwarancyjnych - czytamy na portalu Wyborcza.biz.
Przeczytaj także: Chińczycy podrabiają sklepy Apple » Służba antymonopolowa stwierdziła, że Apple Sales International, Apple Italia oraz Apple Retail Italia wprowadzały klientów w błąd. Sprawa rozbija się o program tzw. dodatkowej ochrony AppleCare Protection Plan. Jeśli klient decydował się go opłacić, zyskiwał wydłużoną gwarancję do trzech lat oraz możliwość korzystania z bezpłatnej infolinii technicznej.

Apple ukarane za nieinformowanie o prawach gwarancyjnych Apple ukarane za nieinformowanie o prawach gwarancyjnych

Zdaniem regulatora sprzedawcy nie informowali nabywców, że w myśl włoskiego prawa przysługują im dwa lata bezpłatnej gwarancji na sprzęt. W związku z czym płacili Apple zupełnie bezpodstawnie - czytamy na portalu Wyborcza.biz. 
Przeczytaj także: Samsung vs. Apple - KE zajmie się sporem patentowym » Przypominamy, że polskie przepisy zakładają dobrowolne ustalanie gwarancji przez producent. Przez dwa lata od momentu zakupy klient może domagać się naprawy lub wymiany sprzętu w myśl tzw. zgodności towaru z umową.

Apple ukarane za nieinformowanie o prawach gwarancyjnych

2011-12-29 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
Apple ukarane za nieinformowanie o prawach gwarancyjnych

Podobne artykuły i galerie