Logo

W 8 dni zebrano milion euro na gazetę bez reklam

Ponad 17 tysięcy osób wpłaciło po 60 euro na powstanie "De Correspondent". W ten sposób w osiem dni udało się zebrać ponad milion euro na cyfrową gazetę, która po starcie zagwarantuje sponsorom roczny abonament. Warto podkreślić, że głównym założeniem projektu Roba Wijnberga i Haralda Dunninka jest brak reklam – poinformował portal wyborcza.biz.

W 8 dni zebrano milion euro na gazetę bez reklam W 8 dni zebrano milion euro na gazetę bez reklam

Ekipa "De Correspondent" zapowiada, że będzie przywiązywać większa wagę do jakości tekstów niż większość redakcji oraz postawi na długie formy dziennikarskie przemieszane z bieżącymi informacjami. Ponadto gazeta ma obejść się bez reklam, czyli tego źródła przychodów, na którym obecnie opiera się rynek prasy.

W 8 dni zebrano milion euro na gazetę bez reklam

Za projekt "De Correspondent" odpowiadają dwie znane na holenderskim rynku osoby: Rob Wijnberg, były szef tabloidu NRC Next oraz Harald Dunnink, założyciel agencji interaktywnej Momkai. Gazeta będzie wydawana w sieci, pierwszy numer ma się ukazać we wrześniu tego roku – czytamy na portalu wyborcza.biz.


2013-04-04 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
W 8 dni zebrano milion euro na gazetę bez reklam

Podobne artykuły i galerie