Logo

T-Mobile - nowa marka na polskim rynku telefonii komórkowej

Już jutro na polskim rynku zadebiutuje nowa marka telefonii komórkowej - T-Mobile, która zastąpi Erę. Z informacji przekazanych przez sieć wynika, że zmiany związane z wprowadzeniem marki zostaną przeprowadzone bez konieczności przerywania usług i nie odczują ich klienci. W Polsce T-Mobile przyjmie logo "T", a hasłem przewodnim sieci będzie "Chwile, które łączą", polska wersja sloganu Deutsche Telekom - "Life is for sharing".

T-Mobile T-Mobile

Na przestrzeni najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad tysiąca salonów i sklepów sieci do standardów T-Mobile. Ponadto ruszyła już nowa strona internetowa www.t-mobile.pl, na którą będą automatycznie trafiali internauci, korzystający z dotychczasowej strony www.era.pl. Witryna będzie informować o produktach, usługach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce. Znajdą się tam również materiały dotyczące ofert Ery.
Przeczytaj także: Ślub księcia Williama i Kate Middleton w parodii T-Mobile »Wszystkie umowy zawarte z Erą do 5 czerwca będą obowiązywały w pełnym zakresie także po zmianie na T-Mobile. Niezmienione pozostaną zasady korzystania z usług przedpłaconych w Tak Taku oraz Heyah. Nowa sieć planuje natomiast wprowadzić ofertę pozwalającą na odbywanie rozmów w całej Unii Europejskiej w cenie 30 groszy za minutę. Pojawią się też pakiety bezpiecznego korzystania z Internetu w UE - klienci nie będą płacić za dane przesłane ponad dostępny limit.

T-Mobile

Opertaorem T-Mobile w Polsce będzie Polska Telefonia Cyfrowa, przedsiębiorstwo działające od 1995 roku. Aktualnie jedynym właścicielem PTC jest globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której należy T-Mobile. DT obsługuje około 128 mln klientów usług mobilnych, 36 mln linii stacjonarnych i blisko 17 mln linii szerokopasmowych (dane na 31 marca 2011). Działa w ponad 50 krajach i zatrudnia około 244 tys. pracowników na całym świecie – informuje Wprost.pl, cytując PAP.


2011-06-04 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
T-Mobile - nowa marka na polskim rynku telefonii komórkowej

Podobne artykuły i galerie