Logo

Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view

Wszystkim firmom, które są sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, bardzo nie podoba się fakt, że mecze Biało-Czerwonych transmitowane są w systemie pay-per-view, gdyż reklamy są dostępne dla małego grona odbiorców. Ostatnie spotkanie Polski w Czarnogórze oglądało zaledwie około 60-70 tys. widzów, którzy zdecydowali się zapłacić za transmisje. Operatorzy szacują, że dostęp do meczu wykupił średnio 1 proc. ich bazy abonenckiej

Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view

- Warka jest sponsorem reprezentacji, dlatego jesteśmy zaniepokojeni sytuacją, w której miliony Polaków nie mogą oglądać w otwartym kanale TV występów naszych piłkarzy. Będziemy o tym rozmawiać z właścicielem praw do transmisji - deklaruje Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec, właściciel marki.

Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view

Dla firm, które zainwestowały w sponsoring miliony złotych, widownia liczona w dziesiątkach tysięcy osób jest zbyt mała. Również Biedronka nie ukrywa, że wolałaby, by mecze pokazywane były na otwartej antenie. - Mamy nadzieję na pozytywne zakończenie negocjacji warunków transmisji ze spotkań drużyny narodowej, tak by kibice mogli ją wspierać, także przed telewizorem - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych Jeronimo Martins Polska.

Pozostali sponsorzy Orange Polska,: Nike, 4Move i Grupa BPS nie komentuje sprawy, ale łatwo się domyślić, iż również im taka sytuacja nie odpowiada. Nieoficjalnie mówi się, że niektóre firmy chcą renegocjować swoje umowy, bądź je po prostu zerwać.

Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view

- Gdybym był jednym z nich, to zastanawiałbym się, co teraz zrobić. I to nie tylko dlatego, że marka straciła szanse na ekspozycję przed milionami kibiców. Jeśli tak niewiele osób zapłaciło za obejrzenie meczu, to powstaje pytanie, ile rzeczywiście wart jest ten produkt także dla samego sponsora - mówi ekspert Jerzy Ciszewski, szef Ciszewski PR.


2012-09-11 - P. Rączka

0

Komentarze do:
Sponsorzy piłkarskiej reprezentacji Polski nie chcą pay-per-view

Podobne artykuły i galerie