Logo

Reklama seksem stoi

Firmy, które zamierzają zaistnieć na rynku ze swoim produktem, coraz częściej decydują się wykorzystać w reklamie erotykę i seks. Bez znaczenia jest produkt - może to być proszek do prania, słodycze, ubrania, a nawet...trumny - ważne, by było z seksem.

Kalendarz Lindner 2011 Kalendarz Lindner 2011

Jak się okazuje nic tak nie działała na potencjalnego klienta jak seksowana reklama, która daje największe szanse na zainteresowanie kupującego prezentowanym  towarem.

Kalendarz Lindner 2011 Kalendarz Lindner 2010

Podobnego zdania jest firma produkująca trumny, która kolejny raz wykorzystała wdzięki pięknych pań w kalendarzu promującym oferowany przez siebie asortyment.

Kalendarz Lindner 2010 Kalendarz Lindner 2010

2010-11-09 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
Reklama seksem stoi

Podobne artykuły i galerie