Logo

Reklama Pumy na osłodę kryzysu finansowego

Kryzys daje o sobie znać w każdej dziedzinie gospodarki, ale niektórzy podchodzą do tego faktu z humorem.

Kampania reklamowa Pumy opiera się na zasadzie - im gorzej na giełdach, tym modelki skąpiej ubrane. Może zatem odkryliśmy drugie dno kryzysu i za wszystkim stoją złaknieni gołych ciał finansiści?
Przeczytaj także: Idzie druga fala kryzysu »Być może warto przyjrzeć się bliżej czym zajmowali sie menadżerowie upadłego Lehman Brothers jeszcze dwa lata temu. A tak bardziej poważnie - cieszy, że niektórym humor dopisuje pomimo trudnej sytuacji. Wiadomo nie od dziś, że kryzys finansowy dotknął bardzo mocno firmy z sektora do którego należy niemiecka Puma.




2009-10-01 - Anna Ścibiorek

0

Komentarze do:
Reklama Pumy na osłodę kryzysu finansowego

Podobne artykuły i galerie