Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Prezes Fiata: Ferrari to święta marka

Firma

rss

Prezes Fiata: Ferrari to święta marka

2011.04.18//  D. Pęgiel
Szef Fiata przyznał, że uważa Ferrari za świętość wśród marek, a święte marki są dziwne. Słowa Sergio Marchionne zostały skierowane przede wszystkim do bankierów naciskających na emisję akcji Ferrari. - Wiem, że mogę w każdej chwili wprowadzić ją na giełdę, ale w tej chwili nie mam konkretnego planu – oznajmił Marchionne, twierdząc, że firma mogłaby osiągnąć wartość ponad 5 mld euro.
Ferrari
Ferrari Ferrari
Ferrari

Ferrari jest obecnie najbardziej rentownym odziałem Fiata. W ubiegłym roku jego zyski podskoczyły o 23% do 302 mln euro przy wpływach rzędu 1,92 mld euro. Na przyszły miesiąc zapowiedziano premierę nowego samochodu Ferrari - czteroosobowego FF za 359 tys. dolarów.
Prognoza kapitalizacji rynkowej przedsiębiorstwa Sergia Marchionne jest o 2 mld większa niż wyceniali analitycy giełdowi i stanowi 63% kapitalizacji rynkowej Fiata, która sięga 8 mld euro. Turyńska firma oprócz aut pod własna marką posiada także 30% udziałów w Chryslerze oraz takie marki jak Maserati, Alfa Romeo i Lancia.

Bloomberg informuje, że doradcy finansowi namawiają prezesa Fiata, by zdecydował się na emisję akcji Ferrari, co umożliwi mu spłatę długów koncernu i poprawi jego wiarygodność kredytową.
Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Tragiczna eksplozja w Bejrucie okiem 23 kamer

Źródło: wyborcza.biz


Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
Prezes Fiata: Ferrari to święta marka

Facebook

Ankiety    Banki    Bezrobocie    Biznes    Euro    Finanse    Firma    Internet    PO    PiS    Podatki    Polityka    Polska    Praca    Prawo    Rząd    SLD    UE    USA    Wybory   

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...


Do góry  //  Biznes, Finanse, Prawo   »   Firma   »   Prezes Fiata: Ferrari to święta marka