Logo

Polacy wybierają najtańsze oferty sieci komórkowych

Jak wynika z raportu firmy KPMG Consumers&Convergence IV. Konsumenci w obliczu Internetu i mobilnych technologii, Polacy wybierając konkretne oferty sieci komórkowych kierują się przede wszystkim ceną oraz jakością usług i obsługi klienta

Polacy wybierają najtańsze oferty sieci komórkowych Polacy wybierają najtańsze oferty sieci komórkowych

Badania pokazują także, że znacznie mniejszym zainteresowaniem niż kiedyś cieszą się propozycje rozmów bez limitów. Klienci mniejszą wagę przywiązują do czynników takich, jak szeroki wybór modeli telefonów, możliwość korzystania z łączonej oferty usług czy dostęp do unikalnych treści.

Polacy wybierają najtańsze oferty sieci komórkowych

Jak donosi portal media2.pl: Dominujące znaczenie w podejmowaniu decyzji o zmianie operatora mają jakość sieci i cena usług (ponad 80% wskazań respondentów) oraz jakość obsługi klienta (ponad 70%).


2010-10-05 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
Polacy wybierają najtańsze oferty sieci komórkowych

Podobne artykuły i galerie