Logo

Indie na celowniku Renault

Renault określił Indie jako jedno z najważniejszych państw w swojej strategii inwestycyjnej. Francuski koncern motoryzacyjny zamierza wprowadzić na tamtejszy rynek pięć nowych modeli samochodów. Ofensywa inwestycyjna firmy potrwa do końca 2012 roku i ma jej zagwarantować pozycję najmłodszej gamy pojazdów w Indiach.

Renault Fluence Renault

Pierwszym etapem ofensywy Renault będzie wprowadzenie modelu Fluence w październiku. Kolejny ma być Koleos, a następne będą trzy nowe auta, w tym jeden SUV.  - Wprowadzenie Fluence do sprzedaży w Indiach jest początkiem zakrojonej na szeroką skalę ofensywy produktów na tym rynku, który jest jednym z filarów rozwoju działalności Renault na świecie w ramach strategii Renault 2016 - "Drive the Change" – oznajmił Marc Nassif, dyrektor generalny Renault na Indie.

Renault Fluence Renault Koleos

- Fabryka w Chennai, ośrodki inżynieryjne, projektowe i logistyczne oraz sieć handlowa, która do końca 2012 r. będzie liczyć sto salonów, stanowią narzędzia, jakimi posługuje się Renault, by dostarczyć indyjskim klientom samochody wysokiej jakości, dostosowane znakomicie do specyfiki rynku – stwierdził Nassif.
Rynek indyjski w ostatnich latach odnotowuje roczny wzrost w wysokości 20%, sprawiając, że Indie są jednym, z najbardziej dynamicznie rozwijających się krajów świata – informuje portal Mojeauto.pl.

Renault Renault Koleos

2011-05-31 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
Indie na celowniku Renault

Podobne artykuły i galerie