Logo

Google najbardziej wartościową marką świata

Google zostało uznane najwartościowszą marką świata w najnowszym rankingu Brand Finance. W zestawieniu na 2011 roku internetowy gigant awansował o jedną pozycję. Wartość jego marki oceniana jest na 44,3 mld USD.

Google Google

Na drugim miejscu zestawienia sklasyfikowana została firma Microsoft, której marka została oszacowana na 42,8 mld USD. Producent m.in. systemu operacyjnego Windows odnotował skok z piątego miejsca. Ostatnią pozycję na podium zajął Wal-Mart. Markę właściciela największej na świecie sieci supermarketów wyceniono na 36,22 mld USD.

Google

Największy spadek w czołówce odnotował światowy lider w produkcji napojów bezalkoholowych – Coca Cola, który w poprzednim rankingu zajął trzecią pozycją, teraz sklasyfikowany został na 16. miejscu.

Najbardziej wartościowe marki świata:
1. Google 44,29 mld USD
2. Microsoft 42,80
3. Wal-Mart 36,22
4. IBM 36,15
5. Vodafone 30,67
6. Bank of America 30,61
7. General Electric 30,50
8. Apple 29,54
9. Wells Fargo 28,94
10. AT&T 28,88


2011-03-22 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
Google najbardziej wartościową marką świata

Podobne artykuły i galerie