Logo

Facebook celuje w skuteczniejsze reklamy

Portal społecznosciowy Facebook wprowadzi pod koniec bieżącego miesiąca kilka zmian. Najważniejsza z nich wiąże się z udostępnianiem danych użytkowników. Projekt ten ma dać firmie Marka Zuckerberga możliwość lepszego przygotowania skuteczniejszej reklamy.
Przeczytaj także: Twój profil świadczy o Tobie - czego się wystrzegać w Internecie? »Popularny serwis zamierza wykorzystać dane internautów, które posiadają jego partnerzy reklamowi lub należące do niego firmy (między innymi Istagram). Wszystko to w celu lepszego przygotowania reklam. Inną przewidzianą przez Facebook zmianą ma być zastąpienie funkcji umożliwiającej wybór użytkowników, którzy nie mogą wysyłać nam wiadomości, na zestaw filtrów.

Facebook celuje w skuteczniejsze reklamy Facebook celuje w skuteczniejsze reklamy

Ponadto pojawią się nowe powiadomienia odnoszące się do tego, gdzie i dla kogo widoczne są nasze wpisy. Zastosowane zostaną także porady do zarządzania osią czasu. Facebook rezygnuje natomiast z udostępniania użytkownikom możliwości przegłosowywania istotnych zmian w warunkach korzystania z jego usług.

Facebook celuje w skuteczniejsze reklamy

Dotychczas 7 tysięcy komentarzy pod wpisem na profilu Facebook Site Governance uruchamiało głosowanie nad proponowaną modyfikacją. Portal Zuckerberga stwierdził, że w ten sposób promowano ilość, a nie jakość wpisów.

Opcję tę zastąpi sposobność zadawania pytań dyrektor do spraw polityki prywatności Erin Egan. Została ona zobowiązana do przygotowywania krótkich filmów, na których będzie udzielać odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Zmiany zaczną obowiązywać 28 listopada. Ich pełna lista znajduje się na Proposed Updates to our Governing Documents.


2012-11-25 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
Facebook celuje w skuteczniejsze reklamy

Podobne artykuły i galerie