Największy browar na świecie Anheuser-Busch InBev otworzy w naszym kraju sieć piwiarni. Komentatorzy podkreślają, że właściciel takich marek, jak Budweiser, Stella Artois i Beck's zamierza włączyć się do walki o klientów już podczas zbliżających się wielkimi krokami piłkarskich mistrzostw Europy - poinformował "Puls Biznesu".
W rozmowie z "Pulsem Biznesu" Magda Gabryelska, która jest odpowiedzialna za budowę sieci, przyznała: "Pierwszy lokal chcemy otworzyć jeszcze w tym roku w jednym z największych polskich miast. Stworzymy w Polsce niedużą sieć 6-10 lokali, aby chronić wyjątkowość naszego konceptu".
Lokale mają być wyjątkowe za sprawą ich skrajnej belgijskości. Serwowane w nich będą dania kuchni belgijskiej i słynna czekolada. Największą atrakcją ma być jednak złocisty trunek, którego ceny - jak zapewnia Magda Gabryelska - mają zostać dostosowane do polskich realiów.
Do tej pory w naszym kraju piwiarnie rozwijał tylko browar Warka, który obecnie ma ponad 90 tego typu lokali, a do rozpoczęcia piłkarskich mistrzostw Europy zamierza otworzyć kolejne. Z kolei Carlsberg, który jest oficjalnym sponsorem Euro 2012, oferuje współpracę Barą i pubom. Wojciech Żabiński oznajmił, że "jeśli UEFA wyrazi zgodę na oglądanie meczów w danym miejscu, tylko Carlsberg może być tam sprzedawany".